GRY

wtorek, 22 maja 2018

Zanim mnie zabijesz WSPOMINAMY DAWIDEK!!

Dawid ja tego tak nie zostawie pamietaj.
Zacznijmy od małego :3
jaki byłeś słodziutki przypomnijmy sobie
Ty żeś od małego zajadał lody
a tak to się nie chciałeś przyznawać
ale B) żeby ci nie robić siary bo mnie pobijesz
to wstawię tylko dwa zdjęcia :3
PATRZ OD MAŁEGO BYŁEŚ TAKI WESOŁY
a teraz co odwalasz hmm
ale to nie koniec wspomnień 
popatrzmy teraz niedawno 
zdjęcie z kamerki dawidku 
zamyślony pamiętasz jakie jajca były:<
wyginam śmiało ciało umc umc
Patrz co ja tu mam
ty się żeś ciesz że tylko tyle wstawiam hihi
niegrzeczny jesteś widzisz.
Ale dobrze co by tutaj jeszcze
MOŻE TWÓJ ŚMIECH POSŁUCHAJMY JAK CI ODWALALO

Nie mam pojęcia czy się wstawiło XD
ale jeśli tak to fala śmiechu!
Oczywiście ty sobie nie myśl
ze to koniec z zdjęciami kolego.

Tutaj taki przystojniaczek
co się bawiłeś językiem co ci odwalalo
ja pamiętam wszystko tyytyty
tutaj taki cud miód
usmiech a nie jakieś smutasy ty kurde gargulcu mały worze 
Ale dobra teraz serio Dawid
pamiętasz na pewno dużo rzeczy
te śmiechy
sylwester 
kurwa dużo do wymieniania
nie żałujesz tego
ty wszystkich rozśmieszasz 
mega ci to wychodzi
nie smuć się tak wiele to znaczy
my naprawimy wszystko 
pomożemy Ci
o każdej porze możesz dzwonić
w każdy dzień
wyżalić się zawsze możesz
ale ŚMIEJ SIĘ
nie PŁACZ 
NIE TNIJ SIĘ
nie rób GŁUPICH RZECZY
NA CHUJ CI TO DAWID CZŁOWIEKU TĘPY MAŁY MÓJ
zdołamy wszystko naprawić
ale zmień nastawienie 
wiesz jak to boli
zależy mi nadal żeby naprawić wszystko
ale musisz mi w tym pomóc
zastanów się masz czas
a teraz przypomnijmy kilka wspomnień 
GRANIE W PYTANIA O 00:00
WYŚCIGI KTO PIERWSZY SIĘ WYSIKA
ŚMIECHY
ŚPIEWANIE
KONCERTY 
GRANIE W GRY
GRANIE W WISIELCA 
KTO LEPIEJ ZAŚPIEWA
KRÓL CISZ
DZIEŃ BEZ PRZEKLINANIA 
DZIEŃ BEZ PICIA
PYTANIE CZY WYZYWANIE 
WPIERDOL CZY WJEB
siedzenie do rana
obgadywanie
horrory
filmy jakieś
awataria
no kurde dużo w chuj do wymieniania
ale PROSZĘ CIĘ DAWIDDDDDDDDD
Z CAŁEGO MOJEGO SERCA
ŻEBYŚ SIĘ ZASTANOWIŁ I NIE WYKREŚLAJ NAS 
Pamiętasz siłownie
co się bawiłeś a nie ćwiczyleś
ale się wyrobiłeś
byku duży
nieeeee róbbbbb głupich rzeczy
przypomnij sobie wakacje
jakie jajca były
wiesz ile osób wspaniałych jest?
albo chociaż ta nasza konfa
każdy tęskni za starym Dawidem
udajesz kogoś kim nie jesteś
udajesz inną osobę
robisz czego nie chcesz
i po co
Rób to co kochasz
masz marzenia
pamiętam co mi obiecałeś
pięknie śpiewasz
wstawię tutaj kawałek 
kochasz sport kontynuuj to!
BĘDZIEMY PRZY TOBIE
nie zostawiaj nas proszę

Też nie wiem czy się wstawi
ale nawet gdyby nie
TO DAWID MEGA ŚPIEWA!!
Masz tyle talentów a ty się psujesz
oj Dawid 
ale ja nie odpuszczę chociaż skasujesz tego posta
tak nie dam za wygraną 

TRZYMAJ SIE<3
POTRZEBUJEMY CIĘ
I MASZ CZAS PRZEMYŚL NA SPOKOJNIE WSZYSTKO 

i na koniec najlepszy śmiech 
:3 <3 

1 komentarz:

WPIS SAMOBÓJCY

I pomyśleć,że jeszcze tu wróciłem  Aż fajnie mieć świadomość, że dużo osobom pomogłem  i dałem do zrozumienia nawet nie wiecie jak się ...