GRY

niedziela, 13 maja 2018

Sprawa o Dawidzie

Zacznijmy od początku
Dawid Wroński
administrator i założyciel tego bloga
obdarzał cudownymi historiami i nie tylko
opowiadał szczerze o swoim życiu 
dużo przeżył jeśli nie wiecie jakie miał życie
w postach na dole opisywał wszystko
człowiek taki jak ma dobre serce ma takie problemy
to coś po prostu tragicznego 
nie był wyjątkowy
ale na pewno nie powinien mieć takiego losu
Dawid ma aktualnie 16 lat
jest to mój przyjaciel od długiego czasu
pokłóciliśmy się bardzo
straciliśmy kontakt
zablokował mnie..
miałem żal i do dzisiaj mam bo to moja wina
dowiedziałem się 2 miesiące temu o live
Dawid robił live na facebooku
na którym podcinał sobie żyły
na którym połykał tabletki
straszne przeżycie nie będę umieszczać fragemntów
oglądało to prawie tysiąc ludzi
JEDNA osoba zadzwoniła po pomoc
co prawda uratowali
byłoby za późno 
wiemy też, że Dawid ma chore serce
"CAD" w niektórych przypadkach się umiera
miał badania na których miał ileś procent że da radę normalnie funkcjonować 
miał leki których później nie brał
Co najgorsze jego wujkowie nic nie zauważyli
Dawid często był radosny 
ale w środku tak nie był
ciągle pisał o śmierci
że tęskni za rodzicami 
co najgorsze osoby które miał za "przyjaciół"
w tych momentach go zostawiły..
z myślą że trzyma się dobrze
gdy się dowiedziałem założyłem tego fake
"Olek Kaźmierczak"
zaprzyjaźniłem się z nim
zaufał mi 
było dobrze chociaż tak myślałem 
ważne że miałem z nim kontakt 
ale nie na długo..
04.05 
Dawid zaginął bez słowa
skasował instagrama,snapa chociaż zmienił tylko niektóre rzeczy 
Dawid to osoba która potrzebowała pomocy
miał pomoc przez tydzień
co to zmieniło?
nic tak naprawdę
wiadomo że nic nie wziął
oprócz tableta
namierzyli go co prawda ten sam dzień zaginięcia
gdy dojechali 
dotarli do tableta ale po Dawidzie Żadnego śladu 
wiemy też że dzieliły aż 3 godziny od miasta gdzie mieszkał
w tym mieście gdzie znaleziono tableta
były lasy,dworzec,rzeki i inne opuszczone miejsca
nic ciekawego
ale zadajmy sobie pytanie
CZY SAMOBÓJCA brałby cokolwiek?
moim zdaniem Dawid też choruję na coś 
normalna osoba nie robi takich rzeczy..
poskładałem sobie kilka tych spraw
04.04 - LIVE gdzie się zabijał
04.05 - ZAGINIĘCIE 
11.05 - Dopiero policja dotarła do wiadomości z tableta 
Nie było to jakieś pożegnanie 
przepraszał i dziękował
z datami możliwe że to przypadek..
ale mi się wydaję że planował to 
gdy wyszedł z psychiatryka mówił że dokończył co zaczął
czyli "Samobójstwo"
moim zdaniem to też w jakimś stopniu "zwrócenie uwagi"
Dawid potrzebuje osób przy sobie bliskich 
skoro w realu same nieszczęścia miał
Miał różne problemy 
chociażby z narkotykami 
Wiem też że wisiał coś jakimiś osobom które handlowały narkotykami
możliwe, że Dawid był przygotowany na coś
(Ciche miejsce, brak ludzi, 3 godziny, tablet)
To właściwie mogła być wskazówka 
a on mógł się z kimś spotkać i specjalnie zostawił tableta
może on żyje
potrzebuje pomocy
lub leży gdzieś cokolwiek..
Wnioskując po wiadomościach bo czytałem niektóre
napisał prywatnie do osób jakichś
"Boję się śmierci, będę żałować, zastanowię się, jestem bezpieczny nikt mnie nie znajdzie, może kiedyś się odezwę"
to jest po prostu coś nie do wyjaśnienia
i to właśnie my czyli młodzież nie mamy problemów..
Mamy gorsze problemy od starszych 
MIEJMY nadzieję że wróci
że jest dobrze
że .. nie wiem co myśleć
Możliwe
Samobójstwo
Porwanie
Narkotyki 
Pobicie 
Zabójstwo
Dawid z różnymi się przyjaźnił głównie starszymi 
miał problemy więc wystarczy czekanie 

v na dole wstawię wam
główną wiadomość którą zostawił
znajdowały się również wiadomości i numery
do osób jakichś
które przepraszał i dziękował





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WPIS SAMOBÓJCY

I pomyśleć,że jeszcze tu wróciłem  Aż fajnie mieć świadomość, że dużo osobom pomogłem  i dałem do zrozumienia nawet nie wiecie jak się ...